
Sommarlovet är här och jag har haft sista provningen för vårterminen i min källare i gamla stan. Men redan nu finns höstens program i det närmaste klart och ligger uppe för bokning. Sätt dig redan nu och planera in höstens vinprovningar, bokningarna har redan börjat ramla in och det gör mig så glad!
AW hos Sommelierskan är så klart tillbaka, Sommelierskans Old School gör come back efter en termins paus och så finns så klart en hel drös roliga provningar på söndageftermiddagar och onsdagkvällar. Precis som vanligt alltså! Jag firar FEM ÅR ii källaren i höst och det hoppas jag ska märkas i mina provningar. Missa inte själva kalaset den 25 oktober, det blir lyxigt och härligt kan jag lova 🙂
Ha en alldeles underbar sommar nu så ses vi i augusti igen.















